Gå til indhold

Driftsstatus

Mangler du varme, eller er din affaldsbeholder ikke tømt? Se her, om der er ændringer i driften.

Har du ikke varme eller varmt vand?

Søg på din adresse på kortet herunder og se, om der er forstyrrelser i driften, hvor du bor. Kortet bliver opdateret hvert 10. minut.

Varmen i Aarhus leveres af 10 forskellige værker

Vær opmærksom på, om du får varme fra Kredsløb eller et af de andre varmeværker i Aarhus og omegn. Se kontaktoplysninger på de andre værker

Er din beholder ikke blevet tømt som forventet?

Der kan være flere årsager til, at din beholder ikke er blevet tømt som forventet. Skyldes den manglende tømning forsinkelser, vil det fremgå af listen herunder. 

Du kan skifte mellem fanerne for at se, om der er forsinkelser for de forskellige beholdertyper. ’Andet genanvendeligt affald’ dækker over beholderne for plast, mad- og drikkekartoner samt glas og metal.

 

Er din røde kasse ikke blevet byttet til en tom?

Er din røde kasse til farligt affald ikke blevet ombyttet, kan det skyldes, at skraldebilen ikke havde plads til flere kasser.

Du kan stille kassen ud på en hvilken som helst af dine beholdere igen dagen inden skraldebilen kommer næste gang. 

Husk, at den røde kasse kun må stå på beholderen, når den er fyldt og skal byttes til en tom.


Tilmeld dig SMS-service og få besked

Du kan både få en SMS inden din affaldsbeholder bliver tømt og ved varmeafbrydelser.

Har du et akut problem?

Har du akut brug for hjælp udenfor vores almindelige åbningstid 8-15, kan du kontakte vores døgnvagt.

Døgnvagten tager sig af problemer, som er opstået pludseligt og ikke kan vente til næste morgen.

Få akut hjælp på 77 88 10 10.