Log på Min Varme.
Under menuen 'Regninger' kan du tilmelde dig Mobile Pay.
Så bliver din regning betalt helt automatisk hver måned.
Hvad vil du gerne
søge frem?
Her kan du finde svar på oftest stillede spørgsmål. Og du kan bl.a. læse mere om hvordan din regning er sammensat.
De seneste to år har Kredsløb kunnet holde fjernvarmeprisen i ro.
Men lavere salgspris på el og dyrere priser på brændsel betyder, at det ikke er muligt at undgå en prisstigning på fjernvarmen i 2024.
Her kan du se, hvad det betyder for dig.
Målerens registrerede forbrug af varmeenergi i kWh (kilowatt-timer).
Energimåleren måler vandmængden som løber igennem dit anlæg. Samtidig måles energiindholdet i vandet, når det løber ind i huset og igen, når det forlader huset.
Alle skal betale et årligt abonnementsbidrag. Det dækker administration og driften af din varmemåler.
Abonnementsbidraget opkræves efter din varmemålers størrelse og dit behov for varme og varmt vand.
Effektbidraget afhænger af din boligs størrelse registreret i BBR (Bygnings- og Boligregistret).
Det er et fast årligt bidrag, som dækker udgifter til drift og vedligeholdelse af rør og produktionsanlæg.
Sådan fungerer det
Log på Min Varme.
Under menuen 'Regninger' kan du tilmelde dig Mobile Pay.
Så bliver din regning betalt helt automatisk hver måned.
Tilmeld dig i din netbank.
Brug PBS nr. 09802533.
Så bliver din regning betalt helt automatisk hver måned.
Log på Min Varme.
Under menuen 'Regninger' kan du tilmelde dig kortbetaling.
Du skal blot indtaste din e-mailadresse.
Se betalingsoplysninger nederst på regningens side 1.
Når regningen er betalt, kan du tilmelde fremtidige regninger til Mobile Pay, Betalingsservice eller kortbetaling.
Så bliver din næste regning betalt automatisk.
Dit varmeforbrug bliver afregnet fire gange om året: 31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december.
Du får en varmeregning hvert kvartal. Du modtager en varmeregning i januar, april, juli og oktober.
Hvert kvartal får du en kvartalsopgørelse, hvor forbruget for det seneste kvartal bliver opgjort.
Opgørelsen viser, hvad du blev opkrævet i seneste kvartal, og hvad du reelt brugte. Forskellen på de to beløb (differencen) bliver opkrævet/modregnet på den næste regning.
Aconto bliver fastsat på baggrund af dit varmeforbrug i samme periode sidste år og graddage-korrigeret med gennemsnittet for de seneste 10 år. Graddagetal bliver brugt til at korrigere for vejret, når vi beregner dit forventede årsforbrug.
Aconto betyder, at du betaler forud med henblik på en senere endelig afregning ud fra dit varmeforbrug.
Når der er to personer registreret hos os, er det den, der står registreret først, som får regningen.
Hvis betalingen ikke er registreret til forfaldsdato, bliver der sendt en rykker til begge personer.
Prisen afhænger at din boligtype, -størrelse og dit varmeforbrug.
Din varmeregning er højere om vinteren end om sommeren. Den afspejler nemlig dit forbrug, og når det er koldt udenfor, stiger varmeforbruget indenfor.
Du får en regning 4 gange om året
Dit varmeforbrug bliver opgjort fire gange om året: 31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december.
Du modtager en kvartalsafregning inkl. 3 måneders aconto varme. Vi får automatisk forbrug fra din varmemåler. Kvartalsopgørelsen bliver lavet ud fra målertal fra varmemåleren. Aconto varme betales forud.
Dit aconto forbrug bliver beregnet ud fra forbruget i samme periode sidste år korrigeret med gennemsnittet af det vi kalder graddage (dvs. kolde dage med behov for mere rumopvarmning) for de seneste 10 år.
Sådan fordeler dine regninger sig
Ca. 40 % af årsforbruget i perioden 1. januar til 31. marts
Ca. 15 % af årsforbruget i perioden 1. april til 30. juni
Ca. 5 % af årsforbruget i perioden 1. juli til 30. september
Ca. 40 % af årsforbruget i perioden 1. oktober til 31. december
Har du en ny måler?
Hvis du har en ny installation, så beregnes varmen med den samme fordeling ud fra et anslået årsforbrug.
Hvor og hvordan logger jeg ind?
Login på Min Varme og brug MitID. Første gang du logger ind skal du bruge dit kundenummer og en aktiveringskode.
Aktiveringskoden kan du finde på din regning, i din betalingsoversigt eller i dit velkomstbrev.
Når du logger ind på Min Varme første gang
Du kan se dit kundenummer og aktiveringskode på regningen, som du har modtaget i e-Boks eller med posten.
Du kan også finde kundenummer og aktiveringskode i dit velkomstbrev, som du modtog, da du blev kunde.
Hvis din regning er tilmeldt Betalingsservice, kan du finde kundenummer og aktiveringskode på betalingsoversigten
Du kan også ringe til os på 77 88 10 10 - tast 1 og derefter 1 igen.
Find dit kundenummer og aktiveringskode
Hvis din regning er tilmeldt Betalingsservice, kan du finde kundenummer og aktiveringskode på betalingsoversigten.
Er regningen ikke tilmeldt Betalingsservice, kan du se kundenummer og aktiveringskode på regningen, som du har modtaget i e-Boks eller med posten.
Du kan også finde kundenummer og aktiveringskode i dit velkomstbrev, som du modtog, da du blev kunde.
Du kan også ringe til os på 77 88 10 10, tast 1 og derefter 1 igen.
Kan du ikke logge ind?
Hvis du har fundet dit kundenummer og aktiveringskode og stadig ikke kan logge ind, så kan det skyldes tilladelse om cookies.
Ellers ring til os på 77 88 10 10, tast 1 og tast 1 igen.
Login for erhvervskunder med et cvr-nummer
Som medarbejder, bogholder, foreningsmedlem mv. skal du have et NemID medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil for at logge ind.
Bestil et tilbud, så er der ikke lang vej til fjernvarme. Her kan du også læse mere om fordele og se priser.
Bestil et tilbud, så du kan få en ny grøn varmekilde. Se også priserne og alle fordelene.
Du skal udfylde en formular når du flytter i et hus med fjernvarme.
Er du i tvivl om, hvordan du skal melde flytning? Hvornår du skal melde flytning? Eller hvem du skal melde flytning til, når du er lejer?
Her kan du finde svar på dine spørgsmål.
På Min Varme kan du følge dit forbrug, klik på fanen Mit varmeforbrug.
For at kunne se dit forbrug skal du tilføje en forbrugsadresse. Tilføj en forbrugsadresse ved at klikke på profil-ikonet øverst i højre hjørne.
Her skal du taste dit kundenummer og din aktiveringskode, som du finder på dit velkomstbrev og/eller din seneste regning.
Vi har samlet tips og tricks til dit varmeforbrug så du kan spare på din varmen.
Både til gavn for klimaet og din økonomi.
Når fjernvarmevandet er blevet brugt til at lave varme og varmt vand i dit hjem, bliver det ført tilbage til varmeværket.
Den temperatur, fjernvarmevandet har på vej tilbage, kaldes returtemperatur.
Vi benytter et grønt sporingsstof, der på ingen måde er giftigt eller farligt, til at teste for utætheder i fjernvarmesystemet.
Læs her, hvis du ser grønt vand.
Der er mange faktorer, der påvirker dit varmeforbrug.
Det afhænger af, bl.a. af hvor godt din bolig er isoleret.
Kan du ikke finde svar på det, du søger? Så skriv eller ring til os.
Udfyld kontaktformularen ved at trykke på knappen nedenfor. Vi sidder klar ved indbakken og telefonerne alle hverdage kl. 8.00-15.00.
Når vi har dit samtykke, kan vi sende information til din e-Boks og nemt udbetale tilgodehavender til din NemKonto.
Sådan giver du dit samtykke.
Vi er skiftet til til MitID. Derfor har vi brug for, at du bekræfter, hvem du er, første gang du logger ind.
Følg vejledningen.
Vil du se, hvornår din beholder bliver tømt? Se tømmekalenderen her
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.
Med MitID er du tryg og sikker
Bare log på, så får vi automatisk de oplysninger, som vi skal bruge.
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.