Din affaldsregning
Du kan altid finde din affaldsregning ved at logge på her.
Hvad vil du gerne
søge frem?
Hvis du ikke er tilmeldt automatisk betaling, finder du dit kundenummer i øverste højre hjørne af den affaldsregning, du modtager med post, e-mail eller i e-Boks.
Hvis du betaler din affaldsregning automatisk, kan du finde dit kundenummer i oversigten fra Betalingsservice - enten på papir eller i din netbank.
Sådan fungerer det
Få affaldsregningen i e-Boks. Det er nemt og sparer på papiret.
Sådan gør du
Nu kommer din næste regning i e-Boks (medmindre du betaler med Betalingsservice).
Du kan hurtigt og nemt tilmelde din regning til Mobile Pay, så bliver den betalt helt automatisk fremover.
Du skal blot logge ind på Se affaldsregning . Under menuen 'Regninger' kan du tilmelde dig Mobile Pay.
Med din regning i hånden kan du gå i banken eller på din netbank og tilmelde regningen til Betalingsservice. Fremover vil den så blive betalt automatisk.
Hvis du har spørgsmål om Betalingsservice skal du kontakte din bank eller Betalingsservice.
Hvordan logger jeg ind første gang?
Følg disse 4 trin ved dit første login:
Hvor finder jeg mit kundenummer og aktiveringskode?
Hvis din regning er tilmeldt Betalingsservice, kan du finde kundenummer og aktiveringskode på betalingsoversigten.
Er regningen ikke tilmeldt Betalingsservice, kan du se kundenummer og aktiveringskode på regningen, som du har modtaget i e-Boks, på e-mail eller med posten.
Kan du ikke finde din regning med dit kundenummer og aktiveringskode, så kan du alle hverdage kl. 8-15 ringe til Kundeservice på tlf. 77 88 10 10 - tast 2 for at få hjælp.
Hvorfor kan jeg ikke logge ind?
Det kan have noget at gøre med tilladelse af cookies.
Hvor kan jeg se min affaldsregning?
Du skal trykke på linket her: Se mine regninger og log ind med MitID.
Når du er logget ind, kommer du direkte til siden Mine regninger.
Hvornår får jeg min regning?
Du får en affaldsregning to gange om året: Midt i februar og midt i august.
Hvordan betaler jeg første regning?
Se betalingsoplysninger nederst på din regning.
Når regningen er betalt, kan du tilmelde fremtidige regninger til MobilePay, Betalingsservice eller kortbetaling.
Det gør du ved at logge ind på Se Affaldsregning. Under ’Regninger’ kan du tilmelde dig den betalingsform du ønsker.
Kan jeg tilmelde regningen automatisk betaling?
Ja, du skal blot klikke på dette link Se Affaldsregning og logge på med MitID.
Under ’Regninger’ kan du tilmelde dig den betalingsform du ønsker.
Hvorfor har jeg fået en rykker, men ingen regning?
Når der er to personer registreret hos os, er det den, der står registreret først, som får regningen.
Hvis betalingen ikke er registreret til forfaldsdato, bliver der sendt en rykker til begge personer.
Vi er skiftet til MitID. Derfor har vi brug for, at du bekræfter, hvem du er, første gang du logger ind.
Følg vejledningen.
Vil du se, hvornår din beholder bliver tømt? Se tømmekalenderen her
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.
Med MitID er du tryg og sikker
Bare log på, så får vi automatisk de oplysninger, som vi skal bruge.
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.