Når snoren er i stykker på den nedgravede affaldsbeholder
Snoren på din affaldsbeholder skal virke.
Fordi snoren til din nedgravede affaldsbeholder var i stykker, var det svært for skraldemanden at tømme den.
Vi har tømt beholderen denne gang.
Hvad vil du gerne
søge frem?
Snoren på din affaldsbeholder skal virke.
Fordi snoren til din nedgravede affaldsbeholder var i stykker, var det svært for skraldemanden at tømme den.
Vi har tømt beholderen denne gang.
Hjælp skraldemanden og få snoren fikset.
Det giver skraldemanden udfordringer, når affaldsbeholderens snor er ødelagt.
En ødelagt snor kan nemlig medføre, at posen spilder affald, når den bliver løftet.
Derfor skal du jævnligt holde øje med, at din affaldsbeholder virker som den skal, så den kan blive tømt.
Læs mere om forpligtelser for drift og vedligehold af din nedgravede affaldsbeholder.
Så er du velkommen til at skrive eller ringe til Kundeservice.
Vi sidder klar ved indbakken og på tlf. 77 88 10 10 alle hverdage kl. 8.00-15.00.
Vi er skiftet til til MitID. Derfor har vi brug for, at du bekræfter, hvem du er, første gang du logger ind.
Følg vejledningen.
Vil du se, hvornår din beholder bliver tømt? Se tømmekalenderen her
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.
Med MitID er du tryg og sikker
Bare log på, så får vi automatisk de oplysninger, som vi skal bruge.
Trin 1
Du skal bruge en engangskode fra Kredsløb. Bestil her eller ring til os.
Trin 2
Log ind med dit MitID og engangskoden fra Kredsløb.
Det er kun første gang, du skal bruge en engangskode. Derefter logger du ind med MitID.