Gå til indhold

Hvad vil du gerne
søge frem?

Få hurtigt besked og slip for papir

Samtykke til CPR-nummer

Når vi har dit samtykke, kan vi sende information til din e-Boks og nemt udbetale tilgodehavender til din NemKonto.

Sådan giver du samtykke

Som fjernvarmekunde

  1. Klik på knappen 'Giv samtykke som fjernvarmekunde' og log ind på Min Varme
  2. Afgiv dit samtykke
  3. Log ind på e-Boks.dk og tilmeld post fra Kredsløb
Giv samtykke som fjernvarmekunde

Som affaldskunde

  1. Klik på knappen 'Giv samtykke som affaldskunde' og log ind på Mit Affald
  2. Afgiv dit samtykke
  3. Log ind på e-Boks.dk og tilmeld post fra Kredsløb
Giv samtykke som affaldskunde

Spørgsmål & svar om samtykke til CPR

Spørgsmål og svar om samtykke til CPR

Hvad skal I bruge mit CPR-samtykke til?

Vi skal bruge dit samtykke for kunne give en hurtig, sikker og korrekt sagsbehandling af dine kundeforhold i Kredsløb. Det er blandt andet at:

  • Udbetale tilgodehavender til din NemKonto.
  • Sende regninger til dig i e-Boks.
  • Sende informationer til dig i e-Boks.
  • Opdatere din adresse for at kunne sende din post digitalt til e-Boks

Hvad sker der, hvis jeg ikke giver CPR-samtykke?

Hvis du ikke giver CPR-samtykke, kan regninger og information kun blive sendt til dig med PostNord.

Hvorfor skal jeg tilmelde mig e-Boks igen?

Vi kan kun sende regninger og information til dig i e-Boks, hvis du:

  • har givet samtykke til, at vi må bruge dit CPR-nummer
  • også har tilmeldt dig post fra Kredsløb i e-Boks. Det kan du gøre via linket herunder.

Jeg har givet CPR-samtykke, men får ikke mine regninger i e-Boks

Vi kan kun sende regninger og information til dig i e-Boks, når du har tilmeldt dig post fra Kredsløb i e-Boks.

Det kan du gøre her via dette link.

Hvordan trækker jeg mit samtykke tilbage?

Du kan trække dit samtykke tilbage under selvbetjening for henholdsvis affald og fjernvarme.

Dit samtykke trækkes automatisk tilbage, når du ikke længere er kunde ved Kredsløb.

Sådan trækker du dit samtykke tilbage som Affaldskunde:

  1. Tryk på knappen 'Ret samtykke som affaldskunde' og log ind på 'Mit Affald'.
  2. Du kan rette eller fjerne dit samtykke, når du er logget ind.

Sådan trækker du dit samtykke tilbage som fjernvarmekunde:

  1. Tryk på knappen 'Ret samtykke som fjernvarmekunde' og log ind på 'Min Varme'.
  2. Du kan rette eller fjerne dit samtykke, når du er logget ind.