Hvad vil du gerne
søge frem?

Kundeservice

Få svar på dine spørgsmål. Vælg her om det er spørgsmål til din fjernvarme eller genbrug og affald.

Vi sidder klar til at hjælpe på telefon og mail alle hverdage kl. 8.00-15.00. 
På helligdage, 1. maj, 5. juni og fredagen efter Kristi Himmelfart har Kundeservice lukket.

Har du spørgsmål til din regning, forbrug, dine beholdere eller andet?

Find svaret lige her

Sortering, genbrug og affald

Din fjernvarme, regning og forbrug

Din skraldemand arbejder, selvom du holder fri

Foråret er over os, og påske, pinse, Kristi himmelfartsdag, Store Bededag, 1. maj og Grundlovsdag står for døren.

Måske kan du selv holde fri. Men skraldemændene tømmer affald på alle helligdage hele foråret.

Dine beholdere bliver altså tømt, selvom tømmedatoen rammer en helligdag.

Har du spørgsmål om tilskud til varmeregningen?

Der er lavet en politisk aftale, som betyder, at borgere, der bl.a. opvarmer med gas og elvarme, har oplevet større prisstigninger, og holder sig under en vis indkomstgrænse, automatisk får udbetalt en varmecheck.

Kunder hos Kredsløb har ikke oplevet prisstigninger, men derimod prisfald. Det skyldes, at fjernvarmen bl.a. bliver lavet af biomasse, som ikke er blevet påvirket af de stigende energipriser.

Du skal derfor blot betale din varmeregning, som du plejer.

Derfor er din varmeregning højere om vinteren

Undrer du dig over din varmeregning?

Din varmeregning er højere om vinteren og lavere om sommeren, fordi regningen følger dit forbrug.

Regningen i januar udgør ca. 40% af dit årlige varmeforbrug, mens regningen i april dækker 15% af dit årlige forbrug.

Regningen er baseret på dit forbrug i samme periode sidste år.

Få mere info om din varmeregning

Få styr på din returtemperatur

Når fjernvarmevandet har gjort sit arbejde i dit hjem, bliver det ført tilbage til varmeværket. Den temperatur vandet har på vej tilbage kaldes returtemperatur.

Returtemperaturen skal helst være under 40°C. Så er varmen nemlig blevet udnyttet godt.

Mangler du varme eller er din beholder ikke tømt som planlagt?

Se den aktuelle drift. Læs om der er ændringer i tømninger eller er aflukninger i dit område.

Du skal også tilmelde dig sms-service, så får du en besked direkte på mobilen, hvis er der ændringer i driften hos dig.

Med selvbetjening kan du nemt og hurtigt finde svar

Bliv selvkørende med selvbetjening

På Mit Affald kan du:

  • Bestille storskraldsbilen til at hente dit storskrald
  • Købe en ekstra beholder eller byt til en anden størrelse
  • Bestille en ekstra afhentning af restaffald
  • Se dine affaldsregninger
  • Tilmelde dig SMS-service, så du får besked når din beholder tømmes
Log på Mit Affald

På Min Varme kan du:

  • Se dine varmeregninger
  • Tilmelde dig automatisk betaling
  • Melde flytning
  • Holde øje med dit varmeforbrug og returtemperaturen
  • Tilmelde dig SMS-service, så du får besked hvis
    varmen svigter
Log på Min Varme

Skriv til os
eller ring på 77 88 10 10

Kan du ikke finde svar på det, du søger? Så skriv eller ring til os.

Udfyld kontaktformularen ved at trykke på knappen nedenfor. Vi sidder klar ved indbakken og telefonerne alle hverdage kl. 8.00-15.00.